O yuzden dogru duzgun bir sozlesme hazirlayip is basinda karsidaki kisiye imzalattirin. Orda odeme kosullari ve odenmezse alinacak yaptirimlari da yazin.
Ondan sonra geciktigi her gun icin gecikme faiziyle birlikte talep edersiniz.
Veya diger arkadaslarin dedigi gibi, kendi serveriniz uzerinden denetlettirin. odemeyi aldiktan sonra butun olarak karsiya gonderin.