kubilayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakış açımız ve etik anlayışımız biraz farklı hocam. Bakın bu böyledir demiyorum da bakın dikkatli olun diyorum. Böyle yapınca benim etik anlayışıma uyuyor. Fakat sizi mi kıracağım, kaldırdım arkadaşın ismini vesaire
Teşekkür ederim duyarlılığınız için tekrar geçmiş olsun dualarım sizinle umarım en kısa zamanda sizi dolandıran şahsı bulursunuz