bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakın hırsızlık çok ciddi bir ithamdır sorun yaşamaz falan diyip geçemezsiniz o yüzden tek tek yazıyorum burda anlatıyorum size sizin problem yaşamayız değil konu konu kanıtsız şekilde şüphelendiğimizi dile getiriyorsunuz bunu açıklamaya çalışıyorum hayatın her alanında böyledir sizin önemsemediğiniz bir kelime insanların hayatlarını değiştirebilir son sözüm siz siz olun lütfen onaysız iş yapmayın onaysız yapıp para kaptırıncada böyle bir tezgah olabilir diye konu açıp algı yapmayın teşekkür ederim geçmiş olsun
Bakış açımız ve etik anlayışımız biraz farklı hocam. Bakın bu böyledir demiyorum da bakın dikkatli olun diyorum. Böyle yapınca benim etik anlayışıma uyuyor. Fakat sizi mi kıracağım, kaldırdım arkadaşın ismini vesaire