cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E bu benim ortak çavuş dia yahu bu son savaştan sonra iyice kafayı sıyırdı kusura bakma arkadaşım bu mail'in herhangi bir gerçekliği yok..
Pederin numarasını vermemiş mi mail de ? Sana zahmet onu bana bir ulaştırırsan bizim bir vaftiz işi vardı onu halledelim.
Kartı göndermek için 10.000$ istiyorlar. Yol masrafıymış. Ücreti gönderdim, kartı bekliyorum.