alaboru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kişi size ulaşıyor r10'da hesabım bu diyor ve siz 51 K hesabınızı direkt veriyorsunuz. Buradan kesinlikle teyit almanız gerekirdi. Giden hesabın da geleceğini pek zannetmiyorum. Geçmiş olsun.
51K hesap vermedim hocam ben, hizmet sağladım. Daha sonrasında bir arkadaşın da dolandırıldığını fark ettim onun ekran görüntüsü o. Ben şikayet konusu açmadım zaten