Selamlar, xxx adlı arkaşımızın r10 profilini atarak Türk numaralı, kimlik nolu vs. PayPal hesabı satın almak isteyen birisine, gerek saflığımdan olsun gerek acil para ihtiyacım olduğu için olsun işlemini hemen gerçekleştirdim. Ardından engeyip sevgilimle tartıştım çocuğumun üzerine yemin ederim bak büyük yemin ettim tarzı saçmalıklarda bulunup diğer yazdığım 3 numaradan da anında engelledi.

klausner arkadaş hakkında şikayet konusu açmadım çünkü R10'ndan kişiyi doğrulatmadım. Lakin bir şüphem bulunmakta ve bu konuda sizin de dikkatli olmanızı öneririm:

Arkadaşlar kendi r10 linkini atıyor fakat karşı taraf doğrulama istemeyince ödemeyip yapmıyor.şikayet gelince de r10'ndan doğrulattınız mı diye cevap veriyor olabilir. Eğer doğrulatırsanız da parayı ödüyordur.

Her nasılsa da güzel bir ders oldu benim için tekrardan Normalde akıllı biriyimdir fakat para ihtiyacım olunca böyle bir saflıkta bulundum. Lütfen siz de satış yaparken dikkat edin. Hepinize iyi günler dilerim.