enderali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Çalıntı kimlik olabilir, photshop ile düzenlenmiş olabilir. Forumdaki arkadaşlardan referansı güçlü olan satıcılar mevcut. Forumu tercih edebilirsiniz.
yok hocam yanına bizzat ismimi attı burayaonun kimliğini atsam sorun olur mu