Hocam belki bunu bilmiyor muyuz diyeceksiniz ama lütfen dikkatli olun

Sizi üzecek paraları koymayın forex'e

100 kaldıraç yüzünden neler kaybetti yakınım... (piyasa analizleri, formasyonları bilmesine analiz yapmasına rağmen)
Üzülecek rakamları kimse atmamalı. Bir işlemdeki kaybı görerek zararı telafi edeyim derken bir başka işlemde daha batabilirler. Forexi önermiyorum şahsen. Risk yönetimi ve sakinlik önemli.Birçok forex site verilerine göre kazanma oranı %15-20 arası kaybedenlerin oranı %80-85 aralığında..