Aplikasyon üzerinden yapılan işlemlerde sms onayı istemiyor fakat site üzerinden yaptığınızda istiyor hocam yine de ne olur ne olmaz sms alabileceğiniz bir numaraya sahip olmak daha avantajlı olacaktır.