Bekleyin zamanında neleri gördük düştü ama 1 yıl ama 6 ay geriye yükseliyorlar bitcoin bile en son balon dendi 4 bin dolardaydı. Şu an bozdurdanız zaten zarar beklemek en güzeli derim. Bu coinlere zaten çöpe atılacak para varsa gitmek mantıklı yoksa bende korkudan bir ara satmıştım ama düşe düse öğreniyonuz