Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam özür diliyorum amacım konu baltalamak da değil sistem kötülemek de reklam da değil whmcs okadar kullandım tamam güzel sistem ama sürekli sorun be kardeşim wisecp geçiş yaptım whmcs de ücretli olan herşey burada ücretsiz lisans uygun çok basit teknik destekleride hızlı bilgisayardan anlamaya gerek yok Google den arama yapan herkes o sistemi çok basit kullanır ilk ay deneme aldım sonra ömürlük lisans yıllık tema aldık whmcs vakit ve para kaybı