Hocam r10a önceden bi kaç kere başvuruda bulundum. Davetiye için yeterli bilgi girmemişim. Pek de işim olmadı r10 ile. Daha sonradan burda bi üyeyle anlaşmazlık yaşadık. R10 ekibiyle iletişime geçtim. Üyeliğim kabul edildi. Üyeliğim kabul edilince para iadesi aldım. Aklınızda ne gibi sorular var bilmiyorum ama bana sorarsanız yardımcı olurum