fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet çok uygun gerçekten peki buraya nasıl getireceğiz? Gümrük vergisi almayacak mı ?
Kargo ile sipariş verirseniz gümrük vergisi alınıyor elbette ancak gidip getirirken kişisel eşya olarak gösterirseniz alınmıyor diye biliyorum. Gümrük sitesinde böyle geçiyor.