depresionist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önemli bir şey değilse, (yani görmemde sakınca yoksa) bana gönderebilir misin? Bir deneyeyim.

cagri.m.alkan[at]gmail.com
gönderiyorum hocam 1 dk bakar mısınız