Herkese merhaba, kupa-tişört-telefon kabı baskı işine girmeyi düşünüyorum ancak girmeden önce aklımı kurcalayan bazı sorular var. Sublimasyon baskı için önereceğiniz yazıcılar nelerdir, neye göre yazıcıyı seçmeliyim, anlaşmalı kargoyu ve kapıda ödemeyi nasıl yapabilirim ? Şimdiden herkese teşekkür ederim.