Merhabalar,
Firmamızda GİB üzerinden e-fatura kesmekteyiz. E-fatura'yı site üzerinden .html formatında indiriyoruz ve yazdırıyoruz burada herhangi bir sorun yok. Ancak ay sonu arşivimize basılı olarak almak toplu bastırma işlemi yapmak istiyoruz. Günlük 50 ile 100 arası fatura kestiğimizden ötürü ay sonu o kadar html dosyasını tek tek açıp hepsine tek tek yazdırmak çok zor oluyor.
Bu sorundan ötürü .html uzatısındaki faturaları nasıl birleştiriptıpkı sayfa şeklindeki bir pdf dosyası gibi tek seferde yazdırabiliriz ?
Aydınlatabilirseniz sevinirim.
İyi Çalışmalar,Saygılarımla.