KebraNegast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu dışı : Nicki görünce bir gülme geldi Konuya gelince hocam 3000 den ilan açılabilir.
teşekkürler yorumunuz için, çevremdeki bazı kişiler iguana beslediğim için bana iguana mehmet diye hitap ediyordu benimde hoşuma gittiği için bu lakabı kullanıyorum