Arkadaşlar devlet telefon ve bilgisayarlarda taksit yasakladı.
Bir şekilde alma şansım yok mu?

Turkcell de 3 kuruş etmeyecek cihazlara sağlam taksit faizi alıyor.
Ne tavsiye edersiniz arkadaşlar.