Evet haklısınız hemen olsun birden yükselelim istiyoruz ama sabır şart. Ben biraz hareket görmeyince hevesim kaçıyor. En son doğal ürün satışı yapmıştım bir kere reklam verdim instagram da, yorumlarda fiyat bilgisi isteyen vs oldu biraz ama yazdığımda fazla dönüş alamadım. 1 kişiye 3 ürün sattım. Buradan 5 ürün sattım fakat kargo kaynaklı kırılma olayı yaşadım iade oldu. Bu durum üzdü tabi hevesimi kırdı. Kargoyla anlaşmadan da fiyatlar çok yüksek çıkıyor. O yüzden olmadı tabi. Büyük oynamak gerekiyor.
Senle aynı durumdaymışız. Bende tam olarak böyle hatalar yapıyorum

Dediğin gibi kargo için firma olmak şart yoksa sıkıntı büyük.