Alakası yok adsense zaten belirtiyor politikalarıma uy onay al diye çok ziyaretçi alan bir siteyse 2. Gönderminde politika ihlali olsa bile onaylanır ve botlar sitende politika ihlallerini tespit edip sana söyler zaten sayfadan bu kadar basit 1 içeriğin olsa bile site tamamsa onay alırsın adsense onayı almak çok zormuş gibi davranmayın.