Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yav hocam dün izledim 3-4 tane lavobaya kalktım odaya girdim bi baktım pencerede bizim kedi bana bakıyor bi tırstım yeminle ondan sonra izlemeyi bıraktım
haha efsane )