Çok yapmacık. Bu tarz olayları yaşamadan kimse inanmaz. Yaşayanda anlatsa kimseyi inandıramaz. Mesela bizim burada bi 8 10 katlı bina var senelerdir 3 4 5 katı tutanlar hiç rahat olmazlar. Eşyalar hareket eder v.b garip olaylar yaşarlar. Geçen baktım gene kiralık yazıyor 3 kat altlı üstlü. O yüzden bu tarz olayları yaşamayan inanmaz. Yaşayanda anlatarak inandıramaz. Kesin ip var derler