ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam anlayamadım hocam kusuruma bakmayın birazdaha konuyu açma şansınız varmı
Mesela bir hizmet 5 TL biz bu fiyat üstünden mi komisyon alacağız yoksa 5 TL olan servise 1-2 TL kâr payı ekleyerek mi?