min adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel de fiyatlar üstünden mi kâr payı yoksa normal fiyatının üstüne mi eklenecek? 2.yol ise normal bir smm den pahalıya gelir. Reklam vs. derken @ElinSoft;
Tam anlayamadım hocam kusuruma bakmayın birazdaha konuyu açma şansınız varmı