AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptl...un-paneli.html şimdi böyle bir konu gördüm belki fikir verir
Gayet güzel de fiyatlar üstünden mi kâr payı yoksa normal fiyatının üstüne mi eklenecek? 2.yol ise normal bir smm den pahalıya gelir. Reklam vs. derken @ElinSoft;