F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baya bi serverda takıldım doomsday ve cyberdoom kullanıyordum o zamanlar. şuan aklımda yok ama bi çok büyük serverda operserv yaptım bi dönemde sağlam bi botnet vardı elimde gençlik işte baya bi acı çektirmişimdir server sahiplerine

gerçi bora scriptin proxyle çalışan saldırı komutu bile küçük serverlari kapatabiliyordu
Dmden sohbet edebilriiz hocam eskileri yad edebilriiz