irc döneminden hocam nickiniz neydi sizin ?
baya bi serverda takıldım doomsday ve cyberdoom kullanıyordum o zamanlar. şuan aklımda yok ama bi çok büyük serverda operserv yaptım bi dönemde sağlam bi botnet vardı elimde gençlik işte baya bi acı çektirmişimdir server sahiplerine
gerçi bora scriptin proxyle çalışan saldırı komutu bile küçük serverlari kapatabiliyordu