olabilir internet aleminde bi dönem tanımayan yoktu hocam beni ordan tanımıyorsan fethiye ile bi bağlantın varsa tanışıyo olabiliriz.
valla hocam durum bu yarın mahkeme var kafamda kurup kurup atak geçiriyorum. Hani mahkeme sebebi 155 i arayıp ben bu insandan kurtulamıcammı her gördüğü yerde küfür ediyor yeter ya kendime ya ona zarar vericem bana davrandığınız gibi onada davranın demem başka hiç birşey değil. bundan dolayı mahkeme açıyorlar 1.5 yıl olmuş açılalı ilk dava 6. ayda hiç birşey yapmadığımda takipsizliğe düşmesi gerekirken adalet siztemi torpille yürüdüğü için bi şekilde geçirecekler
irc döneminden hocam nickiniz neydi sizin ?