GrafiGaraj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fotoğraflar eski olduğu için tam oturmadı anca bu kadarı oldu 🙂 teşekkür ederim güzel yorumun için
Belki 3 fotoda da siyah beyaz dengesini aynı yapsan daha iyi olur. Şimdi aklıma geldi