hollyboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu tip insanlar kendi iban larını kullanır mı ki?
Yağmur kimse o düşünsün onu da,
Şikayetlerde adı geçince ötecektir bülbül gibi.