ErhanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mudanya sahil yolu güzeldir. Çekirgeye yakın rakı içerim dersen arap şükrü var ama son durum nasıl bilmıyorum pandemi olarak. Görükle tarafına gelirde sıkılırsanız bir kahvemi içersiniz hocam
tek basıma rakı gitmez ya birileri olsa sgüzel olabilirdi