Tophaneye çıkıp Bursa manzarası izlersiniz, teleferikle Uludağ'a çıkabilirsiniz onun dışındaki kessinlikle iskender yemelisiniz 15 yıldır Bursa'da yaşıyorum ama aklıma pek gelmedi direk sorunca