Monitör aldım hocam, hemde epey güzel ve kaliteli bir monitör aldım.
Forumda tabi ki daha uygun fiyata toplayan vardır fakat herhangi bir sorunla karşılaştığımda muhatap bulamayabilirim diye düşündüm açıkçası
@burakgungor8; iletişime geçin isterseniz