psdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Monitör aldım hocam, hemde epey güzel ve kaliteli bir monitör aldım.
Forumda tabi ki daha uygun fiyata toplayan vardır fakat herhangi bir sorunla karşılaştığımda muhatap bulamayabilirim diye düşündüm açıkçası
@burakgungor8; iletişime geçin isterseniz