Babam kartını verdi (denizbank) atm den karti aldim tramvay 6 dakikada bir geldigi icin 6 dakika yüzünden atm de unuttum gittim gorevliye söyledim karakola şikayet etmem gerekiyormus denizbanki aradim babamin seri nosunu istiyor aileme söylesem ne der bilmiyorum bişey diyeceğinden değil de adam kartını güvenip veriyor bugün 200 tl yi unuttuysam ileride daha beteri olabilir allah korusun hocalarım ne yapmam lazım denizbank ı arayıp sonuç alamıyorum kart in kendi üzerime olmadığı için ya :/ çok sağolun şimdiden ihtiyacım vardı ihtiyacim olmasa gam yemicem ama
Oradaki görevli kimse almadı paranı ben izliyordum olayı dedi ama ne kadar doğru bilmiyorum çok sağolun şimdiden ilk defa böyle bir şey geliyor başımdan çok acil esenlerden Buyukcekmeye gitmem lazımdı en az 1 buçuk saatlik yol