bende ediyordum ama bıraktım niye hocam derseniz bu adamlar bunu yaptıklarının bir sebebi var , sebebi ise bu dolandırıcılara inanan insanlar olduğu sürece siz ben şikayet etsek bile fayda etmez
Hocam cezası yokmu ya bunlar çete muebbet yemeleri gerek belki günde 50 kişiyi dolandırıyorlar