TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orjinali telefondan da pahalı, emaneten takacağım ekran arıyorum.
160 170 o ekrana vereceğine 490 daha sağlam orijinal al geç. Ucuz ekranlar aşırı sıkıntı. Ne iade alırlar ne başka bir şey. Yine N11 vb yerlerde vardır. İstanbuldaysan doğu bankta dolu. Yıldızhan da da öyle