Tabii olabilir. Yukarıda verdiğim kod ile değiştirip dener misiniz? Bir çok kişi force 4g ayarı yapıp bırakıyor. Alternatif bantlara bağlanamıyorsunuz.
Onun da dışında band20 olayımız var. Global sürüm olmayan cihazlarda band20 olmaz ve kırsalda sorun yaşarsınız. Kaçışı yok bu konunun.
Hocam
burada bir şey buldum. Benim şu an hâlâ arada bir değişiyor genelde hep 2g. Sorun qcn dosyası ile alakalı olabilir mi