Hocam benim cihaz da kırsalda arama yapmıyor, internette sorun yok ama arama yapmak istediğinde "Aranıyor..." diyor, o şekilde kalıyor. IMEI ile alakalı olabilir mi?
Tabii olabilir. Yukarıda verdiğim kod ile değiştirip dener misiniz? Bir çok kişi force 4g ayarı yapıp bırakıyor. Alternatif bantlara bağlanamıyorsunuz.
Onun da dışında band20 olayımız var. Global sürüm olmayan cihazlarda band20 olmaz ve kırsalda sorun yaşarsınız. Kaçışı yok bu konunun.