Merhabalar dün gece saatinde en uygun fiyat onlarda olduğu için domainimi bu firmaya transfer ettim. Gerekli onayları vs. tamamladım daha önce işlem yapanlar ortalama ne kadar sürede tamamladı işlemleri ? Yoksa ucuz etin yahnisi yavan mı olur ?