Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Özgün yazmaya devam edin, farklı sitelerden tanıtım yazısı alın.
ve bu spam yazısını unutun, hergün bakarsanız kafayı yersiniz. : )
Ben 3 ayda kurtulmuştum.
spam yazısı kalktı zaten sadece index almıyor şuan yani 2.onayı bekliyor.
Gerçekten değerli bir domain olmasa boş verirdim 200tl lik temayı bile göz ardı eder vazgeçerdim