Olabilir hoca böyle çökmeler gayet normal. Bankalara bile arada aynısı olurken Papara'nın da başına gelmesi çok normal.
Hocam normal olabilir ama süreci yönetim biçimleri pek hoşuma gitmedi açıkcası, insanları mağdur etmişler, bende bir müşterimden gelen ödemeyi alamadım vs, yani mağdur olan insanlar oldu çok fazlasıyla. Buna rağmen twitter üzerinden ışık hızları vs paylaşıldı, insanlardan özür dilenmedi.