Tam Spam işleminden kurtulmanıza sevindim. Zor bir süreç ama asıl süreç şimdi başlıyor. Google'dan bir şans daha almış oldunuz. Yeniden değerlendirme isteğinizin olumlu bulunması gerçekten güzel.
Bahsetmiştim, site eskisinden daha fazla zorlanacak. Geçmişte bir emek veriyorsanız şimdi 2-3 emek vermeniz gerekecek. Biraz zaman tanıyın sitenize, siz normal olarak günlük özenle hazırladığınız içeriklerinizi ekleyin. Bunun dışında sabırla beklemeniz ve geri dönüşleri bekleyeceksiniz. En önemlisi ise trafiğinizi arttıracak, google tarafından tekrardan sevilmesini sağlayacak sağlam içerikler ve bolca sosyal medya paylaşımları ile kısmen de olsa trafiğiniz geri gelmeye başlayacaktır.
Geçmiş olsun, kolay gelsin...
Tabi bende öyle düşünmüştüm soskyal medya çok teşekkür ederim tekrardan😊