teknobizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen gün anket yapmışlardı. Silmişler. En yüksek oran IBAN'a para gönderme idi. Daha sonra bitcoin vs gibi bir şey vardı. Bir sonraki de hisse idi sanırım.
IBAN ve NFC ödeme gelirse tadından yenmez.