Kral şöyle söylim ben şehir merkezinde yasak ırk olmayan köpek besliyorum şikayet ettiler geldiler kimliği vardı aşıları tamdı kimliğe baktılar yuvasına baktılar kapalıydı kim ne diye şikayet eder bu yavruyu deyip gittiler kekliktede şikayet ettinmi aynısı olur bence belge varsa
Belge olsa bile küçücük kafeste tutmak suç