Arkadaşlar sağlık kuruluşuna gitmememin nedeni sadece halsizliğimin olması diğer belirtiler yok ve 2 gün önceki olaydan mı değil mi onu çözmeye çalışıyorum her küçük bir sorunda hastaneye gitmek mantıklı gelmiyor böyle bir ortamda 2-3 gün daha bekleyecem devam ederse gidicem gerçi düne göre iyiyim zaten ondan önceki günde olmuştu olan