Merhaba, cuma günü akşam söylemesi ayıp açık bir alanda arkadaşla baya bir yüklendik bünyeye ardından çiğ köfte yedik 2 gibi eve geldim berbat haledeydim malesef

1-2 saat pc başında oturduktan sonra yattım doğal olarak ertesi sabah gün boyu kötü haldeydim halsizlik vardı eklem ağrıları vardı ateş kusma baş ağrısı nefes darlığı yok bugün sadece hafif eklem ağrıları var sizce o günün etkisi hala devam mı ediyor yoksa covid mi oldum aslında biraz tırsıyorum