digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paparada bir sıkıntı yok hocam. Sıkıntı ödeme aracılık işleri yapan arkadaşlarda. Bu ödeme aracılık hizmeti yapan arkadaşların başları çok feci ağrıyacak. Çünkü sazan sarmalında komisyonla nakte nakit çalışıyorlar. Tam dol@ndırıcıların aradığı şey. Parayı 2 aracı üzerinden geçirerek aldın mı %20 komisyon verip dol@ndırılan şahsın önüne 2 kişiyi yem edersin. Biri parasını geri alabilmek için diğeri de suçsuz olduğunu ispat edebilmek için uğraşıp dururlar.
papara da şuan bahis siteleri sürekli kara para çeviriyor biliyorum çünki gördüm )