prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman neden kullanayım? Çok fazla açık yok mudur?
Güncelleme yapmadıklarına göre yoktur :P

3 yıldır güncellemeyi soruyorum, çok yakında çıkacak diyorlar. Ben ümidimi kestim, yeni sunucularda Plesk kullanıyorum artık