Papara hesabındaki isim umarım o şahısa aittir. Gözünü korkutmak amacıyla skype'tan o isimle yazdım.
Davayı kime açacağım ki? Papara hesabındaki isime direkt olarak ben para yollamadım. Forumdaki arkadaşın hesabına yolladım, arkadaş kendi komisyonunu alıp benim verdiğim paranın geri kalanını bu şahısın Papara hesabına yolluyor.
Hesabı satın alırken bana bir İBAN yolladı, o İBAN'ı ve isim soyisimi bu forumda daha önce hizmet aldığı bir arkadaşa ait. Yani o arkadaşı aracı olarak kullanarak ödeme aldı benden. Ben ilkte İBAN'daki isimin d0landırıcı olduğunu düşünüp direkt suçlu gözüyle bakmıştım. Arkadaş ile WhatsApp'tan görüştük. (Numarasını nerden buldun derseniz müşterim oluyor kendisi

neden gülüyorum sanıyorsunuz, karmakarışık iş).
Chargeback in süresi 1 saat değil. Hele google söz konusu ise olamaz yani imkansız önceden yapılmış olabilir.
Geçmiş olsun.