Rev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Davayı kime açacağım ki? Papara hesabındaki isime direkt olarak ben para yollamadım. Forumdaki arkadaşın hesabına yolladım, arkadaş kendi komisyonunu alıp benim verdiğim paranın geri kalanını bu şahısın Papara hesabına yolluyor.
İşte o şahısa.